Information in your language

Ελληνικά / Greek


We provide translated written information, audio and video to help you learn more about our payments and services.

Παρέχουμε γραπτές μεταφρασμένες πληροφορίες, ηχογραφημένες και σε βίντεο για να σας βοηθήσουμε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις πληρωμές και τις υπηρεσίες μας.


Εάν χρησιμοποιείτε βοηθητική τεχνολογία και δεν έχετε πρόσβαση στις μεταφρασμένες πληροφορίες μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την multilingual phone service.

Eάν ζείτε εκτός Αυστραλίας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αιτήσεις για το εξωτερικό που έχουμε μεταφράσει. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις αιτήσεις για τη διεκδίκηση πληρωμής από το Centrelink. Μπορείτε επίσης να τις ρησιμοποιήσετε προκειμένου να υποβάλλετε αίτηση αξιολόγησης για child support-επίδομα παιδιού.

If you are using assistive technology and cannot access our translated information please contact our multilingual phone service.

We have translated international forms you can use if you live outside Australia. You can use these forms to claim a Centrelink payment. You can also use them to apply for a child support assessment.



Job seekers

Older Australians

Your health

People with disability

Students and trainees

Migrants, refugees and visitors